Customer Experience Day w B2 Impact

Naszych klientów i ich doświadczenia w kontakcie z B2 Impact stawiamy na pierwszym miejscu. Podejście Customer Experience, które rozwijamy od dłuższego czasu, zdecydowanie usprawniło wiele procesów służących efektywnej obsłudze naszych klientów. Zmiany dotyczą wielu obszarów, dlatego na początku września zorganizowaliśmy dzień poświęcony temu zagadnieniu.

Customer Experience Day w B2 Impact

Zespół CX Ultimo zaprasza do prac nad budowaniem satysfakcji klientów ekspertów z wielu części naszej organizacji. Tworzymy interdyscyplinarny zespół, który pracuje nad różnymi elementami procesu kontaktu osób zadłużonych z naszą firmą. W swojej pracy opieramy się na:

  • analizie kluczowych procesów;
  • zbieraniu opinii klientów z wielu źródeł, monitorowaniu i reagowaniu na nie;
  • definiowaniu zadań służących usprawnieniu procesów, a tym samym poprawie doświadczenia klientów.

CX Day podsumowywał dotychczasową pracę i podkreślał ważną rolę podejścia oraz zaangażowania pracowników we wdrożenie zmian. Jego kulminacyjnym punktem było hybrydowe spotkanie, na którym leaderzy CX prezentowali wszystkim zainteresowanym pracownikom, na czym polega podejście CX i jak wpływa na poprawę satysfakcji osób zadłużonych.

 

Firmy windykacyjne przywracają zdrową równowagę na rynku finansowym. Sprawdź, jak współpracujemy z partnerami biznesowymi i osobami zadłużonymi.