B2 Impact na konferencji Wskaźniki windykacyjne

Wymiana najlepszych praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami pozwala nam stale doskonalić proces obsługi klienta - osoby zadłużonej. We wrześniu Marek Wajda, Zarządzający Obszarem Digital & Customer Experience, był prelegentem podczas IV edycji konferencji Wskaźniki windykacyjne. Z uczestnikami podzielił się wiedzą na temat: Wskaźników satysfakcji klienta w procesie monitoringu płatności i windykacji.

B2 Impact na konferencji Wskaźniki windykacyjne

W B2 Impact zespół Marka dba o doświadczenia klientów, rozwija i monitoruje cyfrowe kanały kontaktu takie jak: portal klienta B2 Impact Online czy boty. Usprawnienia, jakie wprowadza wypływają nie tylko z potrzeb biznesowych, ale przede wszystkim rzeczywistych potrzeb klientów, które po obserwacji i analizie pozwalają określić co ułatwia, a co utrudnia spłatę zadłużenia.

Na podstawie wieloletniej praktyki Marek przygotował wystąpienie, na którym opowiedział na pytania:

  • czy istnieje satysfakcja z bycia windykowanym – jak ją zdefiniować?;
  • wartość głosu klienta windykowanego – jak może zmienić organizację?;
  • pętla zarządzania głosem klienta - jak zbierać i efektywnie wykorzystywać informacje?;
  • jakie są cienie i blaski zarządzania doświadczeniami – customer experience w windykacyjnej praktyce.

Wiedza, którą podzielił się Marek stanowiła podstawę do ciekawych dyskusji o przyszłości rozwoju windykacji i potrzebie zmian procesów w oparciu o doświadczenia osób zadłużonych. Okazuje się bowiem, że jakość ich obsługi realnie wpływa na chęć spłaty - na motywację do powrotu do równowagi finansowej.

Firmy windykacyjne przywracają zdrową równowagę na rynku finansowym. Sprawdź, jak współpracujemy z partnerami biznesowymi i osobami zadłużonymi.