80% Klientów B2 Impact jest zadowolonych z obsługi

Według regularnych badań satysfakcji naszych klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszym portalu klienta B2 Impact Online.  

80% klientów B2 Impact jest zadowolonych z obsługi

Badania opinii są już dla nas codziennością. Dzięki nim zbieramy głosy klientów, które są dla nas inspiracją do podejmowanych decyzji, usprawniania procesów i poprawiania obsługi.  
 
Jednym z takich przykładów są badania po rozmowach telefonicznych. Do klientów wysyłany jest link w SMS z prośbą o ocenę punktową. W sytuacji, gdy klient zostawi dodatkowo negatywny komentarz zbieramy informacje o powodach oceny i wdrażamy rozwiązania, które mają zapobiec tego typu komentarzom w przyszłości. Współpracuje przy tym kilka zespołów: Contact Center, Customer Experience i Jakości Obsługi Klienta.  

Dbamy o to, aby kolejne doświadczenia klientów były lepsze. 

Firmy windykacyjne przywracają zdrową równowagę na rynku finansowym. Sprawdź, jak współpracujemy z partnerami biznesowymi i osobami zadłużonymi.