Nasi klienci przez czat uzyskają taką samą pomoc, jak przez telefon. Czat pozwala szybko rozwiązać wiele spraw związanych z zadłużeniem. Klienci piszą najczęściej do nas, aby:
- ustalić porozumienie dotyczące spłaty zobowiązania, czyli ugodę;
- sprawdzić szczegóły sprawy;
- uzyskać informacje na temat wpłaty np. jej wysokości lub księgowania;
- sprawdzić, jaki jest status wysłanych dokumentów;
- uzyskać pomoc przy zakładaniu konta lub jego obsłudze na portalu obsługi klienta B2 Impact Online.
Kontakt na czacie jest możliwy codziennie, 24h na dobę, ponieważ dyżur pełni nasz wirtualny doradca - bot Czarek i to on odpowiada za pierwszy kontakt z naszymi klientami. Jeżeli jednak zależy Ci na rozmowie z doradcą, to jest on dostępny od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 do 18.00.
Jak przebiega kontakt na czacie i dlaczego na początku rozmawiam z botem?
Kontaktując się przez czat na stronach b2-impact.pl lub online.b2-impact.pl zawsze na początku rozmowę rozpoczyna nasz chatbot Czarek. Czarek to wirtualny doradca, który odpowiada na proste pytania klientów, nie wymagające weryfikacji osoby, z którą rozmawiamy. Rozmowa z nim przebiega szybko i sprawnie. Wirtualny doradca chętnie odpowie na pytania związane z logowaniem, zakładaniem konta czy zmianą hasła na B2 Impact Online – naszym portalu obsługi zadłużenia klienta. Udzieli także informacji na temat naszej działalności lub pomoże odnaleźć interesujące Cię treści na Twoim koncie na portalu. Czarek nie odpowie na pytania dotyczące szczegółów spraw, informacji na temat wpłat, czy złożonych wniosków. Jednak na każdym etapie rozmowy może zaprosić naszego doradcę, który będzie ją kontynuował.
Po przekierowaniu rozmowy do doradcy zostaniesz poproszony o dane potrzebne do weryfikacji, czy rozmawiamy z osobą, której dług dotyczy. W B2 Impact dbamy o to, aby informacja o Twoim zadłużeniu nigdy nie była przekazana osobom postronnym. Weryfikacja tożsamości jest ważna i potrzebna, żeby odpowiedzieć na pytania na temat obsługi zadłużenia. Rozmowa na czacie przebiega szybko, jednak sprawy z jakimi zwracają się do nas klienci często wymagają dodatkowej analizy czy sprawdzenia dokumentów. W takim przypadku może zdarzyć się, że doradca poprosi nas o chwilę cierpliwości.
WARTO PAMIĘTAĆ: po każdej rozmowie na czacie – niezależnie, czy rozmawialiśmy z chatbotem Czarkiem, czy z doradcą - prosimy o pozostawienie oceny i komentarza. Dzięki temu możemy stale usprawniać jakość obsługi oraz lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.