Jakich pytań mogę się spodziewać podczas rozmowy z doradcą B2 Impact?
W B2 Impact najważniejsze jest wsparcie Klienta w rozwiązaniu problemów finansowych. Dlatego nasi doradcy, podejmując czynności windykacyjne, zadają kilka pytań dotyczących aktualnej sytuacji finansowej. Na tej podstawie wspólnie z Tobą ustalają warunki ugody, czyli ratalnego harmonogramu spłaty. Pytania, które mogą zadać doradcy, to m.in.:
- Jaka jest Twoja data urodzenia, adres lub numer PESEL? Pytanie jest konieczne ze względu na obowiązek weryfikacji osoby, z którą rozmawiają. Doradcy muszą mieć pewność, że informacje poufne nie zostaną przekazane osobie nieuprawnionej.
- Jakie uzyskujesz dochody i z jakich źródeł? Czy masz jakieś dodatkowe źródło finansowania? Dzięki temu doradca wie, jaką propozycję spłaty zadłużenia może dobrać względem Twoich indywidualnych możliwości finansowych.
- Ile osób mieszka w gospodarstwie domowym i jakie dochody uzyskują? To pytanie pozwala nam również określić wysokość raty, którą będziesz mógł wpłacać zgodnie z zawartą ugodą.
- Czy masz jakieś dodatkowe zobowiązania finansowe, zadłużenia? Naszym celem jest zawsze pomaganie klientom w jak najszybszym wyjściu z problemów finansowych. Dlatego ważna jest dla nas każda informacja, która może posłużyć do analizy sytuacji finansowej i wypracowaniu korzystnej dla Ciebie propozycji ugody.
W B2 Impact rozumiemy, że każda sprawa jest indywidualna. Dlatego czynności windykacyjne muszą być do niej dostosowane. Najważniejsze jest dla nas, aby ustalona rata zadłużenia była dopasowana do Twoich możliwości finansowych. Pytania o dochody Twoje i innych osób w gospodarstwie domowym, na przykład o wysokość renty, emerytury lub o dodatkowe zarobki pozwalają naszym doradcom opracować rozsądny i możliwy do realizacji plan spłaty zadłużenia.