Do 2030 roku chcemy pomóc milionowi naszych klientów w spłacie zaległych zobowiązań

Zmieniają się potrzeby klientów – osób zadłużonych oraz struktura portfeli wierzytelności. Na rynku pojawiają się nowe wyzwania i w odpowiedzi na nie wdrażamy strategię skierowaną na innowacyjne rozwiązania z zakresu analityki oraz doskonalimy procesy związane z obsługą klienta zapewniając wielokanałowe doradztwo.

Logo portalu money.pl

"Ponad 64 proc. firm z sektora wierzytelności deklaruje korzystanie z automatyzacji w zarządzaniu zadłużeniem klientów - wskazują wyniki badania "Innowacje i automatyzacja procesów w branży windykacyjnej", przeprowadzonego przez Polski Związek Zarządzania Wierzytelnościami wśród jego członków. Najczęściej wskazywaną czynnością, którą można powierzyć algorytmom, była analiza danych (20 proc.). Na drugim miejscu, z 17 proc. udziałem, znalazły się inteligentne przetwarzanie dokumentów oraz komunikacja z osobą zadłużoną za pomocą cyfrowych agentów, chatbotów czy voicebotów".

PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU NA PORTALU MONEY.PL >>