Digital, Customer Experience & PR/Marketing Service

Projektujemy i rozwijamy cyfrowe kanały kontaktu z klientem: portal self service, voiceboty, chatboty oraz komunikację direct marketing. Budujemy wartość dla klienta - rozwijamy w firmie podejście Customer Experience Management. Przygotowujemy i realizujemy strategie komunikacji do osób zadłużonych, partnerów biznesowych i pracowników. Wdrażamy wiele projektów oraz kampanii internetowych.

Więcej o nas:

  • Rozpoznajemy potrzeby i perspektywę klienta - prowadzimy badania ilościowe i jakościowe, zbieramy oraz zarządzamy bieżącym feedbackiem udzielanym przez niego w różnych kanałach (CSAT).
  • Projektujemy rozwiązania cyfrowe oraz rekomendujemy zmiany w innych obszarach odpowiedzialnych za obsługę klienta.
  • Wdrażamy i opiekujemy się serwisami internetowymi.
  • Realizujemy kampanie online (programmatic, performance, Google i Social Ads).
  • Dbamy o komunikację wewnętrzną i relacje z mediami oraz partnerami biznesowymi.