1. Jak założyć reklamację?
Każdy z naszych klientów, ma możliwość złożenia reklamacji oraz przedstawienia nam swoich wątpliwości w formie pisemnej.
Reklamacje składać można:
- pisemnie na adres: B2 Impact S.A., ul. Szczytnicka 11, 50 - 382,Wrocław;
- elektronicznie na adres mailowy: obsluga_klienta@b2-impact.pl;
- po zalogowaniu na portalu klienta B2 Impact Online.
2. Terminy rozpatrywania reklamacji i tryb odpowiedzi
- Reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych, od daty otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji klient zostanie powiadomiony pisemnie - odpowiedź na reklamację zostanie udzielona odpowiednio do sposobu złożenia reklamacji, czyli w postaci tradycyjnej (papierowej), pocztą elektroniczną lub przez portal klienta B2 Impact Online, chyba że klient wyraźnie wskaże preferowaną formę odpowiedzi.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, termin odpowiedzi może zostać wydłużony o kolejne 30 dni, czyli maksymalnie do dni 60 od daty otrzymania reklamacji, o którym to fakcie klient zostanie poinformowany pisemnie.