Wnioski, oświadczenia i reklamacje

Na portalu klienta B2 Impact Online możesz złożyć wniosek i na bieżąco śledzić informacje o zgłoszeniu.

Jak złożyć wniosek?

Jeśli chcą Państwo zwrócić się do Wierzyciela z wnioskiem lub z reklamacją, prosimy umieścić w piśmie następujące dane.

Vector graphicVector graphic

Dane personalne

We wniosku należy podać: imię i nazwisko, pesel, adres zameldowania (kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer), adres do korespondencji (kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer), numer telefonu do kontaktu.

Vector graphicVector graphic

Dane dotyczące sprawy

Prosimy również o podanie: numeru umowy, daty zawarcia umowy, nazwy podmiotu, z którym umowa została zawarta.

Vector graphicVector graphic

Adres korespondencyjny spółki

Wniosek powinien być skierowany na adres: B2 Impact S.A. ul. Szczytnicka 11, 50-382 Wrocław

Wnioski i oświadczenia

Prosimy o podanie informacji, czy jest Pani/Pan spadkobiercą i posiada dokument potwierdzający ten fakt (postanowienie sądu lub akt notarialny).

  • Jeśli tak, to prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego nabycie bądź odrzucenie spadku.
  • Jeśli nie i kontaktuje się Pani/Pan z nami jako osoba, która nie posiada dokumentu potwierdzającego nabycie spadku, a z mocy ustawy lub testamentu zobowiązana/ny jest Pani/Pan do spłaty zadłużenia, prosimy pobrać, wypełnić i własnoręcznie podpisać umowę przystąpienia do długu, a następnie odesłać na adres korespondencyjny B2 Impact.
Przejdź do strony

POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UGODY     

W terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od daty jej zawarcia, mają Państwo prawo odstąpić od umowy ugody. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia woli wysłanego:

  • pocztą tradycyjną na adres:

B2 Impact S.A. 
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław

  • pocztą elektroniczną na adres: 

obsluga_klienta@b2-impact.pl

Odstępując od umowy ugody, mogą Państwo skorzystać z załączonego wzoru oświadczenia (plik PDF do pobrania), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia, należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem ww. 14-dniowego terminu.

Przejdź do strony

Przystępującym do długu może być członek rodziny klienta lub osoba trzecia. W każdym z tych przypadków klient bezpośrednio lub pośrednio uczestniczy w procesie przystąpienia.

Prosimy pobrać, wypełnić i własnoręcznie podpisać dostępny wzór, a następnie odesłać na adres: 

B2 Impact S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław

Przejdź do strony

Prosimy o podanie informacji, czy jest Pani/Pan spadkobiercą i posiada dokument potwierdzający ten fakt (postanowienie sądu lub akt notarialny).

  • Jeśli tak, to prosimy o przesłanie kopii dokumentu potwierdzającego nabycie bądź odrzucenie spadku.
  • Jeśli nie i kontaktuje się Pani/Pan z nami jako osoba, która nie posiada dokumentu potwierdzającego nabycie spadku, a z mocy ustawy lub testamentu zobowiązana/ny jest Pani/Pan do spłaty zadłużenia, prosimy pobrać, wypełnić i własnoręcznie podpisać umowę przystąpienia do długu, a następnie odesłać na adres korespondencyjny B2 Impact S.A.
Przejdź do strony

Prosimy, aby we wniosku wymienić, jakich informacji o zadłużeniu Państwo oczekują.

 

Przejdź do strony

Prosimy, aby we wniosku przedstawić propozycję spłaty zadłużenia oraz załączyć dokumenty potwierdzające aktualną sytuację materialną.

Przejdź do strony

Prosimy podać powód, dla którego działania mają zostać zawieszone oraz załączyć dokumenty potwierdzające zaistniałe okoliczności oraz aktualną sytuację materialną.

Przejdź do strony

Prosimy o szczegółowe określenie aktualnych danych teleadresowych do kontaktu z Państwem.

Przejdź do strony

Prosimy o pobranie wzoru pełnomocnictwa, czytelne wypełnienie, a następnie przesłanie dokumentu pocztą tradycyjną na adres:

B2 Impact S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław

Przejdź do strony

Składanie i rozpatrywanie reklamacji

1. Jak założyć reklamację?

Każdy z naszych klientów, ma możliwość złożenia reklamacji oraz przedstawienia nam swoich wątpliwości w formie pisemnej. 
 
Reklamacje składać można:

2. Terminy rozpatrywania reklamacji i tryb odpowiedzi

  • Reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych, od daty otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji klient zostanie powiadomiony pisemnie - odpowiedź na reklamację zostanie udzielona odpowiednio do sposobu złożenia reklamacji, czyli w postaci tradycyjnej (papierowej), pocztą elektroniczną lub przez portal klienta B2 Impact Online, chyba że klient wyraźnie wskaże preferowaną formę odpowiedzi.
  • W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, termin odpowiedzi może zostać wydłużony o kolejne 30 dni, czyli maksymalnie do dni 60 od daty otrzymania reklamacji, o którym to fakcie klient zostanie poinformowany pisemnie.
Jak złożyć reklamację w B2 Impact w Polsce
Jak złożyć reklamację w B2 Impact w Polsce

Rodzaje reklamacji

  1. Prosimy o podanie danych personalnych (imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, PESEL) oraz danych dotyczących zadłużenia: numer umowy, data zawarcia, podmiot, z którym umowa została zawarta, ewentualnie numer sprawy w obsłudze B2 Impact S. A.
  2. Prosimy o przekazanie informacji dotyczących powodu kwestionowania istnienia długu oraz załączenie dokumentów, które potwierdzałyby Państwa stanowisko (dowody wpłaty, pismo potwierdzające spłatę zadłużenia od Podmiotu z którym umowa była zawierana, dokumenty potwierdzające utratę dokumentów tożsamości, dokumenty potwierdzające zgłoszenie faktu utraty dokumentów na Policję; wszelkie dokumenty potwierdzające fakt ewentualnego oszustwa mającego miejsce przy zawarciu przedmiotowej umowy).
Przejdź do strony
  1. Prosimy o podanie danych personalnych (imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, PESEL) oraz danych dotyczących zadłużenia: numer umowy, data zawarcia, podmiot z którym umowa została zawarta, ewentualnie numer sprawy w obsłudzie B2 Impact S.A.
  2. Prosimy o przekazanie informacji dotyczących powodu kwestionowania kwoty długu oraz załączenie dokumentów, które potwierdzałyby Państwa stanowisko (dowody wpłaty, pismo potwierdzające spłatę zadłużenia od Podmiotu z którym umowa była zawierana, wszelkie dokumenty mogące potwierdzić Państwa stanowisko w sprawie).
Przejdź do strony
  1. Prosimy o podanie danych personalnych (imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, PESEL) oraz danych dotyczących zadłużenia: numer umowy, data zawarcia, podmiot z którym umowa została zawarta, ewentualnie numer sprawy w obsłudze B2 Impact S.A.
  2. Prosimy o przekazanie informacji dotyczących powodu kwestionowania sposobu prowadzenia działań windykacyjnych, określenie powodu złożenia skargi; jeśli skarga dotyczy pracownika prosimy o podanie daty rozmowy z pracownikiem, ewentualnie godzinę oraz imię i nazwisko pracownika.
Przejdź do strony
  1. Prosimy o podanie danych personalnych (imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, PESEL) oraz danych dotyczących zadłużenia: numer umowy, data zawarcia, podmiot z którym umowa została zawarta, ewentualnie numer sprawy w obsłudze B2 Impact S.A.
  2. Prosimy o przekazanie informacji, w którym Biurze Informacji Gospodarczej znalezione zostały błędne dane, które są błędne i jak należy je skorygować.
Przejdź do strony