Rozmawiamy o doświadczeniu klientów - kolejny webinar dla pracowników B2 Impact

Po wakacyjnej przerwie wracamy do cyklu webinarów dla pracowników. Tym razem rozmawiamy o perspektywie naszych klientów. Wraz z ekspertem Customer Experience - Aleksandrą Jagiello Bono z CustomerMatters rozmawiamy o tworzeniu doświadczeń i wrażeń klientów oraz o tym, co wpływa na ich decyzje.

Rozmawiamy o doświadczeniu klientów - kolejny webinar dla pracowników B2 Impact

Ekspertka opowiedziała nam o wpływie marki na doświadczenia, co klienta zatrzymuje przy danym produkcie lub usłudze, ale także o tym, co sprawia, że klienci nie chcą polecić innym marki. O doświadczeniach naszych klientów dużo rozmawiamy ostatnio w B2 Impact, tak więc to spotkanie stanowiło inspirację dla naszej pracy😊

Firmy windykacyjne przywracają zdrową równowagę na rynku finansowym. Sprawdź, jak współpracujemy z partnerami biznesowymi i osobami zadłużonymi.