B2 Impact: do 2030 roku chcemy pomóc milionowi naszych klientów w spłacie zaległych zobowiązań

"Zarządzanie wierzytelnościami konsumenckimi w Polsce staje się coraz bardziej wymagające, głównie z powodu zmieniającej się struktury portfeli wierzytelności i rosnących potrzeb klientów. W odpowiedzi na te wyzwania wdrażamy innowacyjne rozwiązania z zakresu analityki i wykorzystania danych oraz nieustannie doskonalimy procesy związane z obsługą klienta. Osobom zadłużonym dajemy możliwość samodzielnego ustalania wysokości, formy i terminu spłaty na portalu B2 Impact Online, zapewniając wielokanałowe doradztwo..."- podkreśla Aneta Borycka.

Logo portalu money.pl

Ponad 64 proc. firm z sektora wierzytelności deklaruje korzystanie z automatyzacji w zarządzaniu zadłużeniem klientów - wskazują wyniki badania "Innowacje i automatyzacja procesów w branży windykacyjnej", przeprowadzonego przez Polski Związek Zarządzania Wierzytelnościami wśród jego członków. Najczęściej wskazywaną czynnością, którą można powierzyć algorytmom, była analiza danych (20 proc.). Na drugim miejscu, z 17 proc. udziałem, znalazły się inteligentne przetwarzanie dokumentów oraz komunikacja z osobą zadłużoną za pomocą cyfrowych agentów, chatbotów czy voicebotów.

PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU NA PORTALU MONEY.PL >>