W Ultimo świętujemy Dzień Bota!

Nazwa bot pochodzi od słowa robot – czyli programu wykonującego za człowieka różne czynności. Boty wykorzystywane są także w świecie biznesu, najczęściej przez firmy telekomunikacyjne, banki, placówki medyczne. Boty dzisiaj obecne są także w windykacji. W Ultimo wykorzystywane są w kilku obszarach:
• chatbot Czarek potrafi rozwiązać proste problemy klientów i odpowiedzieć na nie,
• voicebot Ula potrafi szybko przekazać informacje i zareagować na to, co mówi do niej klient, „porozmawiać z nim”,
• Horacy to innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu identyfikowane są dane z pism prawnych przychodzących do firmy, a na ich podstawie automatycznie podejmowane działania, bez udziału pracownika. Rozwiązanie jest oparte o modele oraz machine learning, dzięki któremu Horacy nieustannie rozszerza swoją wiedzę i skuteczność,
• Henio – robot, pomaga nam w prostych, powtarzalnych procesach w zespole finansów, w działaniach zw. z wyciągami bankowymi czy potwierdzeniami.
Digitalizacja w Ultimo idzie pełną parą, a boty stały się naszymi codziennymi pomocnikami i są częścią Ultimo.
about:blankAktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław