Ultimo - najlepsza marka do obsługi wierzytelności

Badania opinii przeprowadzone wśród 22 firm, które z nami współpracują potwierdzają: Ultimo to najlepsza marka do obsługi wierzytelności. Jesteśmy firmą wartą polecenia, która w badaniach uzyskała wysoki wskaźnik NPS – na poziomie 82 *, co oznacza, że większość badanych poleciłaby współpracę z naszą firmą.
Dodatkowo, według badanych, wyróżnia nas przede wszystkim:
► Proklienckie podejście: nieposzlakowana opinia i wiarygodność to cechy, które można przypisać Ultimo. Posiadamy doświadczenie, które praktycznie wykorzystujemy oraz chętnie dzielimy się nim – mając jednocześnie na uwadze dobro osób zadłużonych.
► Profesjonalizm: badani podkreślali wysoką jakość obsługi, a kompetencje, życzliwość, komunikatywność oraz terminowość naszych Pracowników sprawia, że współpraca przebiega płynnie. Działamy profesjonalnie - współpracujemy i wspólnie szukamy najlepszych rozwiązań.
► Otwartość na dialog: Wysoko oceniono nasze podejście do procesu przetargowego na każdym z etapów. Dotrzymujemy terminów, na bieżąco monitorujemy prace, jesteśmy transparentni. Rozumiemy też ograniczenia i prezentujemy otwarte podejście do współpracy, nawet w nietypowych kwestiach.
► Innowacyjność: Jesteśmy gotowi na zmiany – gotowi na innowacje w procesie. Konieczność wprowadzenia nowych procedur, czy np. komunikatu chmurowego nie jest dla nas problemem, a kolejnym etapem na drodze do jak najlepszych relacji i obsługi.
*Badanie przeprowadzone na zlecenie Ultimo, metodą CAWI, w terminie 21.03 – 1.04. 2022 r.. Response Rate 73%, NPS = 82 (oceny występują w zakresie od -100 do 100).
about:blankAktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław