Ultimo na konferencji Wskaźniki windykacyjne

Ultimo na Konferencji Wskaźniki windykacyjne

Wymiana najlepszych praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami pozwala nam stale doskonalić proces obsługi Klienta - osoby zadłużonej. We wrześniu Marek Wajda, Zarządzający Obszarem Digital & Customer Experience, był prelegentem podczas IV edycji konferencji Wskaźniki windykacyjne. Z uczestnikami podzielił się wiedzą na temat: Wskaźników satysfakcji Klienta w procesie monitoringu płatności i windykacji.

W Ultimo zespół Marka dba o doświadczenia Klientów, rozwija i monitoruje cyfrowe kanały kontaktu takie jak: portal obsługi zadłużenia eUltimo czy boty. Usprawnienia, jakie wprowadza wypływają nie tylko z potrzeb biznesowych, ale przede wszystkim rzeczywistych potrzeb Klientów, które po obserwacji i analizie pozwalają określić co ułatwia, a co utrudnia spłatę zadłużenia.

Na podstawie wieloletniej praktyki Marek przygotował wystąpienie, na którym opowiedział na pytania:

  • czy istnieje satysfakcja z bycia windykowanym – jak ją zdefiniować?;
  • wartość głosu Klienta windykowanego – jak może zmienić organizację?;
  • pętla zarządzania głosem Klienta - jak zbierać i efektywnie wykorzystywać informacje?;
  • jakie są cienie i blaski zarządzania doświadczeniami – customer experience w windykacyjnej praktyce.

Wiedza, którą podzielił się Marek stanowiła podstawę do ciekawych dyskusji o przyszłości rozwoju windykacji i potrzebie zmian procesów w oparciu o doświadczenia osób zadłużonych. Okazuje się bowiem, że jakość ich obsługi realnie wpływa na chęć spłaty - na motywację do powrotu do równowagi finansowej.

about:blank Certyfikat Etyczny Ultimo S.A.

Aktualności

Certyfikat Etyczny ZPF za 2023 rok dla Ultimo

Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.

Dowiedz się więcej

Aktualności

Strona www Ultimo została wyróżniona mianem "Ambasadora ZPF"

Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".

Dowiedz się więcej

Aktualności

80% Klientów Ultimo jest zadowolonych z obsługi

Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.

Dowiedz się więcej

Materiały do pobrania

Zobacz bazę plików

Zadzwoń do nas

Sekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.

+48 71 359 41 60  >>

Obserwuj nasz
profil na Linkedin

Przeczytaj więcej
na naszym profilu.

ZOBACZ PROFIL LINKEDIN >>

Adres korespondencyjny

Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław

ZOBACZ NA MAPIE >> Aktualne oferty