Rozmawiamy o doświadczeniu Klientów - kolejny webinar For UPeople za nami

Po wakacyjnej przerwie wracamy do cyklu webinariów - For UPeople.Tym razem rozmawiamy o perspektywie naszych Klientów. Wraz z ekspertem Customer Experience - Aleksandra Jagiello Bono z CustomerMatters rozmawiamy o tworzeniu doświadczeń i wrażeń Klientów oraz o tym, co wpływa na ich decyzje.
Ekspertka opowiedziała nam o wpływie marki na doświadczenia, co Klienta zatrzymuje przy danym produkcie lub usłudze, ale także o tym, co sprawia, że Klienci nie chcą polecić innym marki. O doświadczeniach naszych Klientów dużo rozmawiamy ostatnio w Ultimo, tak więc to spotkanie stanowiło inspirację dla naszej pracy😊
about:blankAktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław