Rozmawiamy o doświadczeniu Klientów - kolejny webinar For UPeople za nami

Webinar dla pracowników Ultimo

Po wakacyjnej przerwie wracamy do cyklu webinariów - For UPeople.Tym razem rozmawiamy o perspektywie naszych Klientów. Wraz z ekspertem Customer Experience - Aleksandra Jagiello Bono z CustomerMatters rozmawiamy o tworzeniu doświadczeń i wrażeń Klientów oraz o tym, co wpływa na ich decyzje.

Ekspertka opowiedziała nam o wpływie marki na doświadczenia, co Klienta zatrzymuje przy danym produkcie lub usłudze, ale także o tym, co sprawia, że Klienci nie chcą polecić innym marki. O doświadczeniach naszych Klientów dużo rozmawiamy ostatnio w Ultimo, tak więc to spotkanie stanowiło inspirację dla naszej pracy😊

about:blank Certyfikat Etyczny Ultimo S.A.

Aktualności

Certyfikat Etyczny ZPF za 2023 rok dla Ultimo

Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.

Dowiedz się więcej

Aktualności

Strona www Ultimo została wyróżniona mianem "Ambasadora ZPF"

Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".

Dowiedz się więcej

Aktualności

80% Klientów Ultimo jest zadowolonych z obsługi

Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.

Dowiedz się więcej

Materiały do pobrania

Zobacz bazę plików

Zadzwoń do nas

Sekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.

+48 71 359 41 60  >>

Obserwuj nasz
profil na Linkedin

Przeczytaj więcej
na naszym profilu.

ZOBACZ PROFIL LINKEDIN >>

Adres korespondencyjny

Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław

ZOBACZ NA MAPIE >> Aktualne oferty