Równowaga jest najważniejsza. Wywiad Anety Boryckiej dla miesięcznika BANK

W najnowszym wydaniu miesięcznika BANK Aneta Borycka - CEO Ultimo - opowiada o tym, dlaczego jakość obsługi Klienta jest tak ważna w windykacji. Co przynosi inwestycja w automatyzację i digitalizację oraz jaki wpływ na wyniki firmy ma zaangażowanie wszystkich pracowników.
Zachęcamy do zapozania się pełną treścią wywiadu dostępną tu >>
about:blankAktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław