Rekordowy rok dla Ultimo

Cieszymy się zaufaniem naszych Klientów biznesowych, którzy pozytywnie oceniają standardy naszego działania oraz nasz profesjonalizm. W roku 2013 Ultimo pozyskało największy w historii portfel wierzytelności konsumenckich, co potwierdziło naszą czołową pozycję na rynku. Warto wspomnieć również o zamieszczonym w gazecie giełdy "Parkiet" zestawieniu, w którym Ultimo umieszczone zostało jako lider rynku zakupów wierzytelności za rok 2013.
W Ultimo zawsze uważamy, że realizacja celu biznesowego powinna iść w parze z realizacją prokonsumenckiej i etycznej polityki wobec osób zadłużonych. W naszych działaniach prezentujemy doradcze podejście do rozwiązania problemów osób zadłużonych. Już od 2004 roku proponujemy naszym Klientom ratalną spłatę zadłużenia, a od roku 2007 ugody. Naszym priorytetem jest znalezienie polubownego rozwiązania. Mamy specjalną ofertę dla Klientów posiadających więcej niż jedno zadłużenie, dzięki czemu podczas jednego kontaktu rozmawiamy z Klientem o wszystkich zadłużeniach i szukamy optymalnego rozwiązania. Dopiero w sytuacji, gdy osoba zadłużona unika porozumienia na etapie polubownym, wdrażamy windykację prawną.
Te elementy doceniane są również przez Partnerów biznesowych, dla których etyka naszego działania jest dodatkowym elementem istotnym przy realizacji transakcji biznesowych. Taką strategię chcemy nadal kontynuować, aby także w kolejnych latach umacniać pozycję lidera polskiego rynku wierzytelności, charakteryzującego się etycznym i bezpiecznym działaniem nakierowanym na rozwiązywanie problemów naszych Klientów.
Aktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław