Program wsparcia Dobry Stan dla naszych pracowników

W sierpniu zainicjowaliśmy program wsparcia psychologicznego Dobry Stan dla naszych pracowników. Za pośrednictwem portalu Helping Hand każdy, kto czuje, że potrzebuje wsparcia może skorzystać z psychoedukacji, materiałów i wydarzeń wspierających rozwój osobisty, czy konsultacji z terapeutami.
Ostatnie lata przyniosły każdemu z nas dużo zmian i wiele emocji. Zmieniliśmy sposób pracy na hybrydowy, zmagaliśmy się z nowymi, dotąd nieznaznymi, problemami związanymi z izolacją, czy troską o nasze wspólne zdrowie. Otrzymywaliśmy dużo złych informacji, z którymi musieliśmy sobie radzić. Nasze zdrowie psychiczne zostało poddane próbie i do dziś borykami się trudnościami. Dlatego tak ważne okazuje się być teraz dbanie o nasz dobry stan: ducha i ciała, o znalezienie równowagi.
Nie pozostajemy obojętni i każdemu naszemu pracownikowi dajemy możliwość dostępu do portalu Helping Hand. Miejsca, w którym w 4 krokach można zadbać o siebie i skorzystać z:
► KROK 1: Psychoedukacji - aby zrozumieć, co się z nami dzieje i jak funkcjonujemy w relacjach z innymi przez:
► KROK 2: Narzędzi wspieracjących rozwój osobisty - czyli webinarów, warsztatów online i materiałów video.
► KROK 3: Indywidualnych konsultacji - rozmów z ekspertami na czacie, czy uczestnictwa w voice roomach, aby omówić nasze wątpliwości i znaleźć drogę do dobrego samopoczucia.
► KROK 4: Psychoterapii online - jeśli problem tego wymaga, można umówić się indywidualnie z jednym ze 100 terapuetów - specjalizujących się w leczeniu różnych trudności.
about:blankAktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław