Nowe logo, nowe biuro

W Ultimo wdrażamy wiele innowacyjnych rozwiązań, które mają jak najlepiej dopasować naszą ofertę do oczekiwań i możliwości Klientów. Pracujemy z myślą o Kliencie, dlatego chcemy wzmacniać naszą kulturę organizacyjną, tworząc firmę, która działa etycznie i transparentnie.
Odzwierciedleniem tych działań jest między innymi zmiana w identyfikacji wizualnej, którą widać w naszym nowym logo:
Litera „i” uosabia człowieka - Klienta i Pracownika, którzy są w centrum naszego logo i naszych działań. Wybraliśmy kolory podkreślające przynależność do grupy kapitałowej B2Holding. Głównym kolorem jest granatowy, który wzbudza zaufanie, tworzy profesjonalny i biznesowy kontekst finansowy. Całość dopełniamy charakterystyczną dla Ultimo czerwoną kropką. Nasze hasło „Dogadajmy się”, które odzwierciedla filozofię naszego działania, pozostaje nadal bardzo aktualne.
Za nami również inna pozytywna zmiana dla całej firmy, czyli przeprowadzka do nowoczesnego biura. W lipcu przenieśliśmy się do budynku Green2Day, zlokalizowanego we Wrocławiu przy ulicy Szczytnickiej 11. Nasze nowe biuro to blisko 5300 mkw. komfortowej powierzchni, w której znajduje się wiele rozwiązań wspierających bezpośrednią współpracę, więcej miejsca na spotkania i pracę zespołową, przestrzenie odpoczynku ze strefami relaksu czy rozrywki. Rowerzyści również docenią nową lokalizację z racji centralnego położenia biurowca, dużej liczby miejsc postojowych dla rowerów oraz szatni z prysznicami.
Biurowiec jest usytuowany w urokliwym sąsiedztwie Ostrowa Tumskiego i Odry, co sprzyja krótkim spacerom, by odpocząć od biurowej przestrzeni.
Pełny adres Spółki:
ULTIMO S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław
Aktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław