Deepfake – kolejny webinar z cyklu For UPeople

Webinary rozwijające wiedzę i kompetencje naszych Pracowników na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń Ultimo. Tym razem zaprosiliśmy Michała Ołowskiego z NASK, aby opowiedział o możliwościach i zagrożeniach wiążących się z technologią deepfake, która od dłuższego czasu jest przedmiotem licznych dyskusji.
Technologia wykorzystywana przy deepfake może ułatwiać życie np. posługiwanie się głosem przez osoby niepełnosprawne, ale niesie ze sobą także wiele realnych zagrożeń. Według szacunków tylko 30% społeczeństw ma świadomość, że deepfake może służyć do oszustw i manipulacji. Filmy viralowe wykorzystujące tę technologię rozprzestrzeniają się w mediach społecznościowych i ciężko jest nam odróżnić, czy prezentowana tam treść jest prawdziwa. Używanie sztucznie wygenerowanego głosu podczas rozmowy telefonicznej może prowadzić do wyłudzeń, zwłaszcza wśród starszych osób.
Na szczęście coraz więcej ekspertów pracujących nad rozwojem tej technologii edukuje innych. Jedną z takich osób jest właśnie Michał Ołowski z NASK – państwowego instytutu badawczego, zajmującego się poszukiwaniem i wdrażaniem rozwiązań, które służą rozwojowi sieci teleinformatycznych w Polsce oraz poprawie ich efektywności i bezpieczeństwa. Ekspert pokazał nam, jak rozpoznać tę technologię i skupił się przede wszystkim na takich zagadnieniach jak:
Spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem i było powodem do inspirujących rozmów. Już wkrótce nasi Pracownicy będą mieli okazję uczestniczyć w kolejnym webinarze, który zakończy 2023 rok i trzeci cykl For UPeople.
about:blankAktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław