Customer Experience Day w Ultimo

Naszych Klientów i ich doświadczenia w kontakcie z Ultimo stawiamy na pierwszym miejscu. Podejście Customer Experience, które rozwijamy od dłuższego czasu, zdecydowanie usprawniło wiele procesów służących efektywnej obsłudze naszych Klientów. Zmiany dotyczą wielu obszarów, dlatego na początku września zorganizowaliśmy dzień poświęcony temu zagadnieniu.
Zespół CX Ultimo zaprasza do prac nad budowaniem satysfakcji Klientów ekspertów z wielu części naszej organizacji. Tworzymy interdyscyplinarny zespół, który pracuje nad różnymi elementami procesu kontaktu osób zadłużonych z naszą firmą. W swojej pracy opieramy się na:
CX Day podsumowywał dotychczasową pracę i podkreślał ważną rolę podejścia oraz zaangażowania pracowników we wdrożenie zmian. Jego kulminacyjnym punktem było hybrydowe spotkanie, na którym leaderzy CX prezentowali wszystkim zainteresowanym pracownikom, na czym polega podejście CX i jak wpływa na poprawę satysfakcji osób zadłużonych.
about:blankAktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław