80% Klientów Ultimo jest zadowolonych z obsługi

Według regularnych badań satysfakcji naszych Klientów 80% z nich jest zadowolonych z naszych usług. Angażujemy się w kontakt z Klientem w każdym punkcie obsługi: od rozmów telefonicznych, poprzez czat i wsparcie w procesie self-service na naszej platformie eUltimo.
Badania opinii są już dla nas codziennością. Dzięki nim zbieramy głosy Klientów, które są dla nas inspiracją do podejmowanych decyzji, usprawniania procesów i poprawiania obsługi.
Jednym z takich przykładów są badania po rozmowach telefonicznych. Do Klientów wysyłany jest link w SMS z prośbą o ocenę punktową. W sytuacji, gdy Klient zostawi dodatkowo negatywny komentarz zbieramy informacje o powodach oceny i wdrażamy rozwiązania, które mają zapobiec tego typu komentarzom w przyszłości. Współpracuje przy tym kilka zespołów: Contact Center, Customer Experience i Jakości Obsługi Klienta.
Dbamy o to, aby kolejne doświadczenia Klientów były lepsze.
about:blankAktualności
Kolejny raz otrzymaliśmy Certyfikat Etyczny przyznawany przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Certyfikat potwierdza, że działamy zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk na rynku zarządzania wierzytelnościami.
Dowiedz się więcejAktualności
Komisja Etyki Związku Przedsiębiorstw Finansowych wyróżniła naszą stronę www mianem "Ambasadora ZPF".
Dowiedz się więcejAktualności
Naszych Klientów i ich doświadczenia w kontakcie z Ultimo stawiamy na pierwszym miejscu. Podejście Customer Experience, które rozwijamy od dłuższego czasu, zdecydowanie usprawniło wiele procesów służących efektywnej obsłudze naszych Klientów. Zmiany dotyczą wielu obszarów, dlatego na początku września zorganizowaliśmy dzień poświęcony temu zagadnieniu.
Dowiedz się więcejSekretariat czynny
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 - 17:00.
Przeczytaj więcej
na naszym profilu.
Ultimo S.A.
ul. Szczytnicka 11
50-382 Wrocław