Na czym polega postępowanie polubowne w B2 Impact?
Postępowanie polubowne oznacza, zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk windykacyjnych, że możemy komunikować się z dłużnikiem w sposób zapewniający przestrzeganie prawa, dobrych obyczajów oraz z poszanowaniem praw osoby zadłużonej. Formy kontaktu dopasowujemy tak, aby klienci mogli czuć się komfortowo i nie obawiać się, że osoba nieuprawniona pozna jakiekolwiek szczegóły sprawy. Bezpieczeństwo w zakresie ochrony danych osobowych jest dla nas kluczowe.
Pomagamy wyjść z długów. Kontakty inicjowane przez B2 Impact są naturalną konsekwencją braku spłaty zobowiązania, dlatego podejmujemy regularnie próby dążące do porozumienia w sprawie spłaty. Zobacz, jakie działania może obejmować postępowanie polubowne w B2 Impact i skontaktuj się z nami!
Postępowanie polubowne, czyli w jaki sposób dogadujemy się z klientami?
Przede wszystkim chcemy pomóc klientom w rozłożeniu spłaty na dogodne raty. Dążymy więc do nawiązania kontaktu przez:
- telefon: nasi doradcy dzwonią do Ciebie, sprawdzają, czy jesteś właściwą osobą, która może rozmawiać na temat sprawy zadłużenia (weryfikują, z kim rozmawiają), a następnie, na podstawie analizy Twojej sytuacji finansowej, proponują rozwiązanie problemów finansowych w oparciu o postępowanie polubowne. Jeżeli masz dodatkowe pytania, zadzwoń do nas pod bezpłatny numer infolinii: 800 804 904, jesteśmy po to, aby Ci pomóc;
- wysyłkę listów: od momentu przejęcia opieki nad Twoim zobowiązaniem finansowym wysyłamy do Ciebie listy, w których informujemy o tym, jakie masz zadłużenie, z czego wynika lub jaką propozycję ugody wspólnie wypracowaliśmy. Jeśli zawarłeś ugodę, pamiętaj, aby odesłać do nas jeden egzemplarz ugody (koperta zwrotna ze znaczkiem jest zawsze przez nas dołączona). Nie obawiaj się także, kiedy otrzymujesz od nas list, w ten sposób widzisz „czarno na białym”, jaka jest Twoja sytuacja finansowa i możesz także skorzystać z dodatkowych ofert!;
- portal klienta B2 Impact Online: w którym możesz – szybko, wygodnie i bezpiecznie – utworzyć swoje indywidualne konto klienta. Dzięki temu zyskujesz stały dostęp, z dowolnego urządzenia (komputera stacjonarnego laptopa, czy telefonu) do aktualnego stanu zadłużenia. Będziesz mógł także dokonywać płatności oraz korzystać z dedykowanych ofert;
- wiadomości SMS: jest to kolejna droga kontaktu, która wspiera Cię w terminowym i szybszym pozbyciu się długu. Dzięki nim będziesz pamiętał o tym, że zbliża się lub upłynął już, wskazany w ugodzie, termin raty. Prosimy Cię także o odesłanie ugody lub informujemy o istotnych, z Twojego punktu widzenia, zmianach;
- wiadomości e-mail: w B2 Impact staramy się dopasować do Ciebie i ułatwić komunikację z nami. Wiemy, że otrzymanie maila może być dla Ciebie wygodniejszą formą kontaktu, dlatego umożliwiamy zawarcie ugody za pośrednictwem poczty elektronicznej, przypominamy o nadchodzącej lub zaległej racie zadłużenia, przesyłamy także istotne informacje oraz oferty. Pamiętaj, że w rozmowie z naszym doradcą możesz określić, czy chcesz otrzymać ugodę na maila czy za pomocą poczty tradycyjnej!;
- czat internetowy na stronie b2-impact.pl: jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz także skorzystać z wygodnej opcji rozmowy za pośrednictwem czatu. To rozwiązanie szczególnie doceniają klienci kontaktujący się z nami z zagranicy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godz. 8:00-18:00. Napisz do nas i dowiedz się, jak możemy pomóc Ci w spłacie zadłużenia!;
- callpage na stronie b2-impact.pl: w przypadku, kiedy chcesz, aby doradcy B2 Impact skontaktowali się z Tobą, możesz pozostawić numer do siebie za pośrednictwem narzędzia callpage, które jest widoczne na stronie głównej b2-impact.pl, pod niebieską ikoną telefonu. Sprawdź, jakie to proste i poproś o natychmiastowy kontakt, a oddzwonimy do Ciebie w ciągu 28 sekund lub wskaż, wygodny dla Ciebie, termin oraz godzinę rozmowy.
Cały czas rozwijamy nowe formy kontaktu, które ułatwiają i przyspieszają postępowanie polubowne w celu rozwiązania kłopotów finansowych naszych klientów.W B2 Impact wierzymy, że można się dogadać i pozbyć się długu na drodze polubownej, z równoczesnym poszanowaniem praw naszych klientów.