Dlaczego doradcy B2 Impact podczas rozmów telefonicznych proszą mnie o podanie daty urodzenia?

Etyczne działanie wobec naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Dlatego w B2 Impact każdy z doradców dba o bezpieczeństwo przekazywanych informacji. W tym celu zadaje kilka podstawowych pytań, aby mieć pewność, że rozmawia z właściwą osobą w sprawie ustalenia dogodnych warunków spłaty zadłużenia. Dzięki weryfikacji możemy mieć pewność, że informacja o długu nie trafi do osób nieuprawnionych. Sprawdź, jak wygląda rozmowa o zadłużeniu krok po kroku.

Doradca B2 Impact kontaktuje się z osobą zadłużoną

Jak wyglądają rozmowy z naszymi doradcami?

  1. Przed przejściem do szczegółów sprawy, w celu weryfikacji, czy rozmowa z doradcą odbywa się przy udziale dłużnika, a nie osoby trzeciej, prosimy o podanie daty urodzenia. Dzięki temu wiemy, że rozmawiamy z osobą, której sprawa dotyczy.
  2. Jeżeli weryfikacja nie przebiegnie pomyślnie możemy dopytać także o numer PESEL lub aktualny adres, ponieważ bez tej informacji nie możemy pomóc w spłacie zadłużenia.
  3. Prezentujemy wszystkie niezbędne informacje związane ze sprawą zadłużenia. Pamiętaj, jeżeli masz dodatkowe pytania, nasz doradca postara się na nie odpowiedzieć zgodnie z najlepszą wiedzą, jaką posiada.
  4. Analizujemy i monitorujemy Twoją sprawę, aby zaproponować Ci jak najlepszy plan spłaty zadłużenia. Rozumiemy, że każda sprawa jest indywidualna.

Dlaczego w B2 Impact tak ważne jest zachowanie wysokiej jakości obsługi?

Wiemy, że windykacja budzi wiele obaw. Rozmowy o sprawach finansowych mogą być trudne, dlatego przykładamy dużą wagę do zachowania spójnych standardów kontaktu z klientem. Dbając o Twoje sprawy, działamy zgodnie z prawem i każdy z naszych doradców zobowiązany jest do spełniania obowiązku identyfikacji rozmówcy, wynikającego z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych oraz z Zasad Dobrych Praktyk windykacyjnych.

Doradcy B2 Impact przestrzegają zasad w zakresie odpowiedniej jakości rozmowy i kontaktu z Klientami. Pytanie o datę urodzenia, numer PESEL lub adres pozwala im zweryfikować osobę, z którą rozmawiają i dopilnować, aby informacje nie trafiły do osoby nieupoważnionej. Naszym celem jest zawsze dogadanie się z osobą zadłużoną w taki sposób, aby zawrzeć korzystną dla niej ugodę.

W B2 Impact najważniejszy jest klient, dlatego jeżeli masz dodatkowe pytania, chętnie odpowiemy na nie pod bezpłatnym numerem infolinii: 800 804 904.

Wybierz plan spłaty online. Bez kontaktu z Doradcą i w dogodnym dla Ciebie czasie.