Jak wyglądają rozmowy z naszymi doradcami?
- Przed przejściem do szczegółów sprawy, w celu weryfikacji, czy rozmowa z doradcą odbywa się przy udziale dłużnika, a nie osoby trzeciej, prosimy o podanie daty urodzenia. Dzięki temu wiemy, że rozmawiamy z osobą, której sprawa dotyczy.
- Jeżeli weryfikacja nie przebiegnie pomyślnie możemy dopytać także o numer PESEL lub aktualny adres, ponieważ bez tej informacji nie możemy pomóc w spłacie zadłużenia.
- Prezentujemy wszystkie niezbędne informacje związane ze sprawą zadłużenia. Pamiętaj, jeżeli masz dodatkowe pytania, nasz doradca postara się na nie odpowiedzieć zgodnie z najlepszą wiedzą, jaką posiada.
- Analizujemy i monitorujemy Twoją sprawę, aby zaproponować Ci jak najlepszy plan spłaty zadłużenia. Rozumiemy, że każda sprawa jest indywidualna.
Dlaczego w B2 Impact tak ważne jest zachowanie wysokiej jakości obsługi?
Wiemy, że windykacja budzi wiele obaw. Rozmowy o sprawach finansowych mogą być trudne, dlatego przykładamy dużą wagę do zachowania spójnych standardów kontaktu z klientem. Dbając o Twoje sprawy, działamy zgodnie z prawem i każdy z naszych doradców zobowiązany jest do spełniania obowiązku identyfikacji rozmówcy, wynikającego z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych oraz z Zasad Dobrych Praktyk windykacyjnych.
Doradcy B2 Impact przestrzegają zasad w zakresie odpowiedniej jakości rozmowy i kontaktu z Klientami. Pytanie o datę urodzenia, numer PESEL lub adres pozwala im zweryfikować osobę, z którą rozmawiają i dopilnować, aby informacje nie trafiły do osoby nieupoważnionej. Naszym celem jest zawsze dogadanie się z osobą zadłużoną w taki sposób, aby zawrzeć korzystną dla niej ugodę.
W B2 Impact najważniejszy jest klient, dlatego jeżeli masz dodatkowe pytania, chętnie odpowiemy na nie pod bezpłatnym numerem infolinii: 800 804 904.